pppd

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Nov 12 11:19:52 EET 1998

On Wed, 11 Nov 1998, Balafoutis Elias wrote:

> starting pppd ... mou petaei meta apo ligo to ekshs mynhma:
>   Time Expired waitng for pppd interface to come up.
>
> Kata kairous mou exei petaksei kai ena mynhma pou aneferei ena problhma me ton
> pppd daemon .. den thymame omws ti .. giati den prolabena na to dw kai kala.

Mhpws,lew MHPWS,pas na tre3eis ton pppd apo userspace xwris na einai suid root?

Mhpws ekanes upgrade ton kernel xwris na kaneis upgrade ton pppd enw xreiazotan?

>   Elpizw na mhn exw ginei kourastikos me auto to thema

Den exeis ginei alla pisteuw oloi ektimoume thn prospa8eia... :-> Plaka kanw :-)

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr