wvdial - linux dial up configuration gia grammateis iatrikwn kentrwn

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Nov 12 00:10:41 EET 1998

Hello kot!!

  * Forwarded from UNIX.GR
  * Original from Christos Ricudis Manolis Christodoulou
  *          to 11 Nov 98 23:40:15
  *          re. "wvdial - linux dial up configuration gia grammateis iatrikwn
kentrwn"
                                      ,,,
                                     (o o)
---------------------------------oOO--(_)--OOo--------------->8-------------

Hello Manolis!

Sou brhka to teleio programma gia dialup networking sto Linux. 8a to breis sto
http://www.worldvisions.ca/wvdial/ kai legetai (pws alliws?) wvdial. H
kainotomia toy einai oti den xreiazetai chat script. Afou to egkatasthseis, me
ena aplo make kai make install, dineis thn entolh :

wvdialconf /etc/wvdial.conf

To wvdialconf kanei autodetect to modem sou kai grafei ta configuration
settings toy sto /etc/wvdial.conf. 8a to kaneis edit, kai 8a pros8eseis sto
initialization string to command X3 (alliws mallon to modem sou de 8a
anagnwrizei to dial tone). Pio katw, kaneis uncomment tis grammes Phone,
Username kai Password bgazontas to ";" apo thn arxh ths grammhs, kai
symplhrwneis to thlefwno, to username kai to password sou.

Ayto einai olo.

Ka8e fora poy 8eleis na synde8eis, dineis thn entolh

wvdial

kai to programmataki ayto kalei to noumero poy toy edwses, kai (ki EDW einai to
wraio) prospa8ei na MANTEPSEI MONO TOY ti "synomilia" prepei na kanei me ton
terminal server sto allo akro gia na ksekinhsei to PPP! Einai pragmatika
ekplhktiko, kai doulepse kai sta 4 dial up accounts poy to dokimasa. Se mia
periptwsh malista, "mperdeythke" apo ena periergo banner poy eixe o terminal
server, kai enw egw etriba ta xeria moy apo xara poy katafera na to mperdepsw,
ayto ekleise th grammh, ekane redial, kai ayth th fora xrhsimopoihse allh
"texnikh" kai katafere na synde8ei kanonikotata, afhnontas me anaydo.

To wvdial, osh wra eisai syndedemenos, menei sto foreground - me ena ctrl-c to
diakopteis rixnontas taytoxronws kai th syndesh.

Nai, akougetai san diafhmish aporrypantikou, alla einai ontws ekplhktiko
programmataki.

Kai gia osoys exoyn perissotera apo ena dialup accounts, mporoyn na baloyn
polla sections sto /etc/wvdial.conf toys :

[Dialer interdent]
Phone = 2947859
Username = manolakiz
Password = eimai_ksan8ia

[Dialer congate]
Phone=976354
Username = bobos
Password = trombeta

kai aplws kaleis to wvdial me parametro "interdent" h "congate" analoga me ton
provideer ston opoio 8eleis na synde8eis.

To mono toy problhma einai oti an gia kapoio logo den kataferei na mantepsei th
synomilia poy prepei na kanei me ton provider sou, den yparxei kapoios tropos
na to kaneis override me kapoio chat script. Wstoso sthn periptwsh ayth mporeis
na steileis to log file stoys typoys poy egrapsan to programma, kai yposxontai
na dhmiourghsoun katallhla heuristics gia ton provider sou.

Wow!

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr