Dual Processors

Nikos Mavroyanopoulos nmav at i-net.paiko.gr
Wed Nov 11 11:55:35 EET 1998

On Wed, Nov 11, 1998 at 11:25:18AM +0200, Mark Papadakis wrote:
> Kalhmera,
>
> Exoume sto server mas ena epeksergasth PII sta 300 kai tha pame gia anvathmhsh se dio PII sta 333. Kserei kanesi an xreiazontai allages sto configuration gia na leitourgisoun swsta oi 2 epeksergastes sto Linux?
Sto Makefile tou kernel bazeis SMP=1
Gia perissoteres plirofories des to parallel-processing howto. An baleis X
psaxe gia ta patches pou tous prosthetoune threads (den thymamai pou ta eixa
dei) kai genika oti blepeis me threads baze to:) h diafora stin taxythta tha
einai megali.

--

        Nikos G.Mavroyanopoulos
          nmav at i-net.paiko.gr