Rrovlima me Xwindows kai ta windows

Anastasios Mavroudeas AMavroudeas at csi.com
Sat Nov 7 05:11:04 EET 1998

Paul Parissis wrote:

> Telika ti tha kano me to provlima meta windows.
> Na kano format ta win95 simenei oti tha peprei na kano setup kai to linux dioti sto guide
> lene mesa oti den  einai
> oti kai to kalitero na peraseis ena allo O.S. meta apo to linux.
* Mhv avhshxeis kai toso tis perisoteres fores dev avtimetopizeis kaveva
problhma. Isws va xreiastei va 3avabaleis to lilo meta ...
> Kai pes oti kano formta ta panta poios mou lei oti den tha ksanago to idio provlima.
* Ta problhmata me ta windows kapies fores eivai ANE3HGITA ... logika
dev 8a eprepe va avtimetopizouv kaveva problhma. Alla autos dev eivai o
logos pou ebales linux ? gia va 3ereis oti ta pavta exouv mia logikh
e3hghsh ... sto linux 8a diabaseis kapia pragmata parapavw alla kalo
eivai va ta ma8eveis etsi ki aloiws.
> Pou prepei na valo to mount -t msdos /dev/hda1 /cdrive oste na vlepo ta arxeia ton win95
* Opa megale to /dev/hda1 logika eivai to fat-partition opote mhv to
kaveis mount sto /cdrom. Kalhtera kave eva mkdir /mnt/c gia va kaveis
ekei to mount. To msdos (av exeis prosfath ekdosh linux) avtikatesthse
to me vfat gia va exeis long file names. Bres to arxeio /etc/fstab kai
kave tis katalhles dior8oseis alla prota diabase oti sxetiko man page 'h
HOWTO uparxei ... mhv perimeveis oles tis luseis edw ... gi'auto
uparxouv ta HOWTO ...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr