Hlektronika kai Linux

Nikolopoulos Billy billyn at otenet.gr
Sat Nov 7 11:02:10 EET 1998

Monizo oti o Kostas to exei piasei to moima kai apanto!!
1. To Linux ontos mas prosferei aksiopistia. Stis teleutaies douleies pou exo
kanei me automatismous, to development tou programmatos exei ginei se Linux.
Den thelo pote ma pote na exo ftiaksei to programma kai meta apo ta windows olo
kati na xtipaei, oups kremase auti i efarmogi --> RESET, kai ola ta alla
problimata pou exoun.

2. Ta programmata kostizoun ta antera tous, alla yparxoyn kai oi pirates. As
min to ksexname auto ;). Nai yparxoyn programmata sto Linux gia sxedon ta
panta, alla den mporeis na ta xrisimopoieis sinexeia kai eksigo: Gia
paradeigma prin apo mia ebdomada sxediasa mia plaketa gia tin etairia stin
opoia douleuo, o sxediasmos egine apo win kai eimouna tixeros auti tin fora
giati eno o tipos o opoios tha mou tis eftaxne mou eixe pei oti tha tis eperne
kai ean tis eixa se postscript format (opote leo OK, isos na tis kano kai me
kanena programma gia Linux) tin teleytaia stigni mou tis zitise kai se
disketta apo programma ton Windows !!!. Trelathika kai telika tis edosa se
allon!!!

3. Oson afora ta interface organon kai sinafei, ekei exoume problima. OI
PELATES EXOUN 95 !!. Alla gia prosopikoi xrisi anafera oti exo sta skaria
palmografo mexri 500KHz gia PC san ergasia gia tin sxoli o opoios tha douleuei
se Linux me SVGAlib kai argotera ean prolabo mesa apo ta X.

To Linux mou prosferei ola auta pou aneferes:

>1. Eykolia xrisis (profanes, oso pio eykola toso kalytera)
>2. Plhrofories, kyrios gia I/O, interrupt, thyres, kartes kai hardware
>genikotera.
>3. Paradeigmata gia to pos mporeis na kaneis interface organon me
>ypologisti.
>4. Real time leitourgia
>5. Eykolies ston programmatismo kai sto test.

Nomizo oti apantisa an kai eimouna ligo kourastikos!!

P.S. Oson afora gia to shutdown me to patima tou power diakopti exo brei ti
lisi (koinos to ftiaxno) kai afora kai koutia mi ATX. Opoio endiafetai as stilei
ena email !!!

Billy
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr