WindowMaker

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Fri Nov 6 16:57:13 EET 1998

Mikri Istoria....
Fantikos Alpha tester tou KDE (otan den douleve OUTE to kpanel to eixa balei
proti fora, tote pou oi ekdoseis legontan pre-ALPHA). Mou aresei para poly, to
thewrw pragmatika thayma pou exei ginei toso kali douleia se toso ligo xrono.
Apo tous WM pou eixa dokimase mexri tote (fvwm, fvwm2, afterstep, twm) o monos
o opoios mou arese itan o Afterstep. Elafrys, litos kai leitourgikos. Alla ayta
ta steprc re paidi mou, den mporousa na ton proteinw se kapoion ligo-poly
asxeto. Kai den itan toso eykola parametropoiisimos, oso oi ALPHA ekdoseis tote
tou KDE!!! Diladi se eyxristia, itan milia pisw.
Meta apo kapoia syzitisi me tous Soldato kai Maistreli, ematha oti o "apogonos"
tou Afterstep einai to Windowmaker. Eipa loipon na tou kanw ena test-drive.
ENTYPWSIASTHKA.. Milame gia poly user friendly, me configuration apo menus klp,
me to klasiko lito look tou afterstep. Epitelous enas elafrys kai oraios Window
manager.
Ta kala tou, se sxesi me to KDE
Session - aware. Rythmiseis apo grafika ergaleia (ala KDE). Oxi windows-alike.
Poly elafrys. Eyxristos.

An kapoioi apo esas to kserate, sygnommi pou sas kourasa.
An kapoioi den ton exete dokimasei pote alla exete voleytei me ton KDE (opws
kai egw diladi) ksekounitheite. Paikste. Psakste. Exw tin entyposi oti ayto
mporei na einai to desktop pou tairiazei se ena unix mixanima. (oxi, gia to KDE
den to pisteva pote ayto. To oti mou aresei einai allo thema.)

P.S. to installation einai paneykolo.
Gia ton Window Manager, sto diko mou mixanima, me osa fortwmena exei i den
exei, xreiastike mono ena arxeio 1 Mb (se sygkrisi me ta 2-3 Mb tou BASIKOU
KDE).
Oi efarmoges telos tou KDE, trexoun mia xara :-)

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr