Hlektronika kai Linux

Demetris Demetriou m.demetriou at cytanet.com.cy
Thu Nov 5 16:03:11 EET 1998

George Daflidis-Kotsis wrote:

> Proswpika xrhsimopoiw Slackware 3.2 (an kai auton ton kairo logw periorismwn
> sth douleia kai eleipsews PC sto spiti xrhsimopoiw FreeBSD,allh xlidh auto),
> alla mexri kai to redHat 5.0 pou dokimasa htan ena matso xalia.Argo oso den
> pairnei kai gia na kanw ena setup ths prokophs mou ebgaine o kwlos. Htan pita
> sta front-ends kai telika to setares opws sou epetrepe kai oxi opws h8eles.

Ti na su po? Ego apo rh4.2 piga se 5.0 kai se 5.1 kai piga mia xara.
Me mia diafora oti to rh5.0 eixe sobara problimata. mexris pu to ebgala,
3anaebala 4.2 kai meta sto 5.1 pu ine Ok.

Eixe pesi kapote sta xeria mou ena FreeBSD alla totes eixa gemata ola ta
partitions me linux kai afotou bariomoun na to dokimaso to edosa doro se
kapoion foititi. Les na exasa?     :-)

Demetri

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr