Hlektronika kai Linux

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Thu Nov 5 19:24:15 EET 1998

On 05-Nov-98 Demetris Demetriou wrote:

> mipos kai sigxises kanena allo distribution me to rh5.1?
> Ama pistebis oti to distribution (ali8ia ti distro exis?) eine kalitero tote
> apodi3e to.

Egw to pistevw oti to distro mou (OpenLinux) einai kalytero, alla pws na sto
apodeiksw diladi?

> To rh5.1 eine to pio eukolo stin xrisi kai den to leo ego ayto alla ta tosa
> periodika pou
> to dokimasan.

Mipws ta periodika pou to dokimasan den eixan ta alla distros? Giati se ksena
periodika blepw misa/misa gia RedHat Caldera. Dystyxws omws to Caldera den
erxetai episima stin Ellada.

> Tora an to distro su erxetai me kalitero stable configuration (dioti
> periautou
> prokite) tote
> eine allo prama stability kai allo prama eukoli xrisi.

Oxi ki etsi. An einai stable einai kai eykolo. Giati an einai unstable kai
psaxneis na breis ti xtypaei, SIGOURA den einai eyxristo...

> Demetri

Telika symfwnw apolyta me ton proigoumeno (Giorgo), kai as min katalabes ti
eipe. Otan pas na parousiaseis ena leitourgiko gia na xtypiseis ta windows sto
pedio tous (GUI) kai parousiazeis ena windows-alike interface, alla stin POLY
xeiroteri morfi tou fvwm1821, e, mallon pas gyrevontas. Gia kati tetoio thelei
na exeis arx....a opws exei i Suse pou AN to epilekseis, se ksekinaei se ena
KDE pou doulevoun TA PANTA (giati opws exw barethei na lew, pote ston fvwm tou
redhat den doulevoun OLA ta menu).

Kai telika pio poly kako kaneis sto linux para kalo. Giati apla o allos tha
kanei tis sygkriseis kai tha bgeis xamenos se ayta pou tha sygkrinei (user
interface, filikotita egkatastasis klp).
Ki as einai, opws pisteveis, to "filikotero" Linux.
Tolmaei omws kanenas na kanei sygkriseis me to slackware? Ekei einai KSEKATHARO
oti ayto to pragma pou exeis mprosta sou DEN exei kamia sxesi me ta windows :)

Michalis Kabrianis
mkabrian at acropolis.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr