Rrovlima me Xwindows kai ta windows

Demetris Demetriou m.demetriou at cytanet.com.cy
Thu Nov 5 13:10:12 EET 1998

Paul Parissis wrote:

> AKYRO TELIKA DOULEJE
>
> ekana don't dropm,or kati tetoio, kai me evgale se xwindows.
> Proti entiposi THELO BIBLIO KAI XRONOOOOOO GIA NA TO MATHO

gia arxi dokimase. (3ero oti eine gia debian, alla kani kalitera ti douleia tou apo
ta alla tutorial kata tin apopsi mou)
http://www.debian.org/~hp/debian-tutorial.html

http://sunsite.unc.edu/linux/

> Apo to linux pos tha do ta windows directory.

man mount

> Tora exo poli douleia,setup printer(EPSON 600), Soundcard.......

to epson color stylus 600 doulevi mia xara edo.
pare to magicfilter

> THANKS MEGALE ME BOHTHISES PARAPOLI.
>
> Me ta wind95 omos ti tha kano ;eeeeeee

format C:            :)