Hlektronika kai Linux

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Nov 5 11:13:49 EET 1998

On Wed, 4 Nov 1998, Nikolopoulos Billy wrote:

> Kai sinexizei me to ti einai Linux, ta X-windows, pos tha ksekinisei kaneis,
> kai sto telos anaferei gia tin ekdosi 5.1 tis RedHat. Exei episis screen shots
> apo to kde ton afterStep kai ton FVWM2.

Ma giati ta perissotera periodika pou kanoun afierwma sto Linux ennooun na
anaferoun panta authn thn ahdia pou legetai RedHat distribution? Einai oti
pio akatallhlo gia na 3ekinhsei kaneis sto Linux giati aploustata einai
gemato xrwmata ki arwmata opws ta windows ki etsi o user 8elei - de 8elei
8a kanei sugkrish - alla den einai windows. Sumperasma user: "Ma poios o logos
na balw authn thn ahdia pou moiazei me windows alla me 3eskizei sto sthsimo
kai den einai kai TOSO eukolo sth xrhsh?"

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr