SOS SHADOW!!!!! SOS!!!

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Wed Nov 4 15:38:31 EET 1998

On 04-Nov-98 pestilence wrote:
> Enas filos mou exei ena  palio box me RedHat 4.2 , h8ele na kanei
> shadowed to passwd kai etrexe /usr/sbin/pwconv5 (den eixe
> pwconv)...apotelesma na dhmiourgh8ei ena shadow to opoio exei structure
>:-1:-1 se ka8e password...
> An den kanw la8os ayto einai kapio deny??/
> To 8ema einai oti me pwuconv trexei kanonika....alla npasswd pou8ena...
> Ti prepei na kaneis na xaferei to arxiko passwd sthn kanonikh tou
> morfh...
>
> Swste me...

An to structure tou shadow einai
username:password:-1:-1:-1:-1:-1:-1:-1
eisai mia xara (man shadow gia na deis ta pedia ti simainoun)
An DEN einai etsi, kai to passwd apo to pwunconv den einai swsto, tote pianei
to passwd (me to x sti thesi tou passwd), pianei kai to shadow (me to username
kai to passwd) kai "ftiaxnei ta pedia" Ena perl scriptaki na kanei ayti ti
douleia einai eykolo, an kai eimai sigouros oti oi guru tis listas tha sou
proteinoune ena awk/sed/kati_allo me akatalipti syntaksi kai mia mono grammi :-)

Michalis Kabrianis
FORTHnet Technical Department
mkab at forthnet.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr