Xserver gia ta akatanomasta

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Wed Nov 4 10:35:32 EET 1998

eeemmmm psaxnw na vrw ena kalo (alla spasmeno) xserver gia ta akatanomasta
phga sto twocows alla exei mono ton MI/X pou einai freeware
einai eukolo sto install kai miazei san auto auto pou exoun ta perissotera
sun......
den mou poly aresei...alla to kalo einai oti exw xterms
apla trexeis apo to shell sou (ypoti0ete oti exeis mpei mesa sto
linuxi sou) setenv DISPLAY akatanomasta-host-name:0.0
kai meta xterm h otidhpote..allo opws netscape ....
pantws den anagnwrizei merikes gramamtoseires kai me vgazei me fixed
den 3erw giati....

pantws exei plaka ..... to para0yraki panw grafei
MicroImages X Server 1022x768x24 bit

exei kaneis allos tipota spasmeno sta ypopshn tou ?????
euxaristw
xairetw :)

nikolas

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr