Re^2: hehehe

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Nov 3 11:42:39 EET 1998

Hello Linux-greek-users!

  On 03 Nov 98, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
hehehe":

 L> jafnika me eide na mou peftei to sagwni... giati, prosejes oti to
 L> kill -9 313 (kai gamwto, olla ta processes ta jerei o mpousths, mono
 L> ayto den hjere) to xrhsimopoihse se leitourgiko me ejoloklhrou GUI???

Oxi, eixe ontws ena xterm kapoy - kai to ps output htan kanoniko. Ayto poy den
katafera na katalabw einai ti diaolo window manager etrexe, an kai eida kati
twm widgets se mia gwnia :)

Oso gia to allo poy les - perpataw me ena filo sto dromo kai dyo typoi poy
einai akribws mprosta mas paraponiountai oti ta windows toys kremane - opote
fwnazei o filos mia "BALE LINUX TOTE". Ta paidia ta paiksane, to idio ki egw
:>.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr