Re^2: Linux kai DBMs.

Costas bcostas at hol.gr
Wed Nov 4 02:00:29 EET 1998

Mark Papadakis wrote:

> Opws eipe kai o Jes to kourazume to thema.. Alla sxetika me to SAS
> Insitute, an milame gia auto.. Exei bgalei tromera pragmata ( stis palies
> ( kales .. )

Nai gia ayto milaw, kai otan eida to SAS na kanei merge se 2 databases 20MB ekasth
xazepsa. Milame gia 2 to poly deyterolepta doyleia. Den exei utilities kai eykolies opws
alles, alla se ka6aro performance einai oti pio grhgoro exw dei, kai vevaia den exw dei
ta panta. Egw den h6ela na koyrasw to 6ema, apla me endiaferoyn oi empeiries toy
ka6enos. Syzhthsh na ginetai apo opoy toylaxiston egw vgazw symperasmata. Eksalloy opws
eipes kai monos soy otan einai na dwseis kapoia ekatomyria se noiazei kai h gnwmh twn
allwn. Afoy loipon sas koyrazei to 6ema aposyromai apo thn koyventa, thanks for the
info.

Costas Barakitis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr