Erotisi gia Lilo kai ...

isobiths adoupas at rodopi.cc.duth.gr
Tue Nov 3 17:27:20 EET 1998

On Mon, 2 Nov 1998, Makris George wrote:

> Paides thelo tin boitheia sas :
>
> 1) exo RedHat 5.0 se enan disko poy mpoytarei kanonika kai ola pan mia xara
> , ebala enan deytero disko sto mixanima moy kai theo na prosteso sto lilo
> tin epilogi na kanei Boot win95 apo afton ton disko pos mporo ?

nomizw o bill95 8elei na einai ston prwto disko opote bale
auton primary bootare to linux sou apo disketa
kai sto lilo.conf bale
boot=/dev/hda1
opou dev/hda1 einai o diskos pou exei ton bill95
ama kaneis patata den peirazei to lilo krata backup to palio boot sector.
egw ekana peripou do idio kai doulepse.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr