Re^2: Linux kai DBMs.

Mark Papadakis markp at pathfinder.gr
Mon Nov 2 21:13:52 EET 1998

Den leipun ta misa pragmata, alla aplws einai thema ti theleis na kaneis.
Gia mena einai mia xara afu thelw taxitita kai oxi 100000 features.

To thema 'apli' kai easy-to-get-along-with einai ali istoria, sxetika ola
einai eukola na ta matheis.

Mark

	Mark Papadakis, markp at pathfinder.gr
	Phaistos Networks, Inc.        http://phaistos.forthnet.gr