X + Slackware3.5

D.A.Glynos glynos at dial.pipex.com
Sun Nov 1 14:00:56 EET 1998

On Sun, 1 Nov 1998, $tErE0 wrote:
> Kamia idea???
> Ps4. BTW eixa parei to Infomagic Aug'97 kai eixe ta archives apo
>      megala ftp sites kai m'arese. Twra omws tou Jun'98 den ta exei.
>      Ti egine? Giati den ta ksanadinoun?

:-) funny you mention this...
Molis xthes milousa me ton ko. Tsimboni gia auti tin nea taktiki tis
Infomagic. Upotithete oti apo dw kai pera tha dinoun se ksexwrista
paketa cd ta 2 kommatia (distributions/mirrors of various archives)...
(yes even in the Developer's Resource).
Ax ti kanei to xrhma...

D.A.Glynos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr