S.u.S.E.-5.3 is da fuckin'ly big

Mr. Sotiris Sotiropoulos sotiris.ath.forthnet.gr at nefeli.forthnet.gr
Sun Nov 1 13:29:17 EET 1998

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Kanei anabathmisi swsti omws? h svinei ta paketa pou exei balei kapoios
> xeirokinita?

Kaln epwtnsn. Oxi dev svivei tipota. Aplws av to path opou vazei to paketo
dev eivai to idio me auto pou xpnsimopoieises esu otav ekatestnsese eva
paketo tote to xavavazei, av to path eivai to idio 8a se pwtnsei: Auto pou
vpnka eivai kalutepo apo auto pou exw va to egkatastnsw n oxi? Gevika
dev kavei kako sto sustnma, kalo kavei. Twpa autn ntav n dikia mou embeipia
kai ka8ws exw faei to Unix stnv mapa kai stnv douleia to Linux to xpnsimopoiw
gia xombi kai etsi dev me polu-peirazei av kati paei stpava, ase pou pavta
mbopeis va ftiaxeis tis perissotepes znmies. Twpa va kapoios to xpnsimopoiei
gia sovapo skopo tote prepei va eivai prosektikos av kai eimai pepeismevos
oti to YAST kavei kala tnv douleia xwpis va katastpefei to sustnma.

Kai gia va mnv meivw stov YAST movo prepei va avafepw oti to SAX (epgaleio
gia va configurareis ta X) eivai kataplnktiko. Mou pnpe eva lepto va ta setapw.
Vasika dev kaveis kai para polla. Kai evas gvwstos mou ntav kataeuxapistnmevos
me to SAX, gevika pavta n8ela eva misawpo gia va setapw ta X, e kai pws va to
kavoume eva lepto eivai eva lepto.

Pisteuw oti n douleia pou kavei n S.u.S.E eivai polu kaln kai sto mellov 8a eivai
akoma kalutepn.

Auta.

Filika pavta,

Swtnpns.