X + Slackware3.5

Nikos Mavroyanopoulos nmav at i-net.paiko.gr
Sun Nov 1 12:57:45 EET 1998

On Sun, Nov 01, 1998 at 12:08:53PM +0200, $tErE0 wrote:

> Xairetw...

> Etsi etreksa to /usr/X11R6/bin/XF86Setup alla den mporesa na kanw na
> doylepsei to mouse. Eksigoumai:
> Sto redHat to eixa sto /dev/cua0 kai Emulate3Buttons kai ola doyleyan
> roloi.
> Twra omws to exw dokimasei kai sto cua0 kai sto ttyS0 kai ola ta baud
> rates (1200,2400,4800,9600) oles tis Resolution (High,medium,low)
> fysika einai energopoihmeno to Emulate3Buttons(an kai de nomizw na paizei
> rolo ayto). Meta kanw apply alla to mouse menei akinhto :(

Dokimase to /usr/X11/bin/xf86config. Bale microsoft mouse aplws kai
/dev/ttyS0. Den nomizw na min doulepsei (kalou kakou des an yparxei to
/dev/mouse kai an einai swsto link).

> To mouse mou einai ayto pou bgazei h etairia kataskeyhs software gia
> atoma me xamhlo deikth noimosynhs:)) oxi den 8a pw to onoma ths...

Mallon einai h microsoft:) Kai to mouse ths einai apo ta kalytera pou
exw dei (an den eixe dyo mono koumpia tha itan to kalytero).

> Ps3. Poies oi diafores metaksy toy ttySX & toy cuaX?
Poly mikres. To ttySx einai full POSIX compliant, gi'auto protima auto.

> Ps4. BTW eixa parei to Infomagic Aug'97 kai eixe ta archives apo
>      megala ftp sites kai m'arese. Twra omws tou Jun'98 den ta exei.
>      Ti egine? Giati den ta ksanadinoun?
To sunsite argopethainei. Ta paketa pou exei ananewnontai kathe xrono (an
ananewnontai).

--

        Nikos G.Mavroyanopoulos
          nmav at i-net.paiko.gr