S.u.S.E.-5.3 is da fuckin'ly big

Mr. Sotiris Sotiropoulos sotiris.ath.forthnet.gr at nefeli.forthnet.gr
Sun Nov 1 12:14:37 EET 1998

Kostas Lialiambis wrote:

> Mr. Sotiris Sotiropoulos wrote in message
> <363B2EB0.9C5A499C at popper.forthnet.gr>...

> Thanx Swthrh. Eida kai sto http://www.suse.de/reseller/greece/greece.html
> (poy moy eipe o allos Swthrhs, dhl. o Tsimponhs) kai exei antiproswpoys kai
> sthn Thessalonikh. Malista,  ayto einai organwmwno service - to na erxetai,
> dhladh, mia nea version oso to dynaton pio grhgora sthn Ellada.

Kai oxi movo, auto eivai kai kalo distribution. To yast eivai polu kalo tool.
Av to ma8eis (ka8olou duskolo) tote mbopeis va kaveis ta pavta polu
gpngopa. Gia va katalaveis mou pnpe ligotepo apo 20 lepta va anava8misw
apo 2.0.32 (S.u.S.E 5.1) se 2.0.35 (S.u.S.E 5.3).

Stnv periptwsn sou vevaia dev nxepa oti meveis Thessalovikn alla afou kai
ekei upapxei reseller tns S.u.S.E tote eisai mia xapa.

Filika,

Swtnpns.

> Kor.

P.S: Otav to valeis epavw pes mou evtupwseis.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr