Eggrafh se *ATAPI* cdrw

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat May 30 13:42:34 EEST 1998

On Sat, 30 May 1998, Konstantinos Saipas wrote:

> Gnwrizei kanenas to kata poson einai efikto na ginei eggrafh cd cd-r kai
> cd-rw disks apo ena atapi hp 7200+ cdrw drive apo linux , kai an nai, me
> poio tropo?

  An breis kapoio programma pou synergazetai me ATAPI CDRs, exei kalws.
Afth th stigmh AFAIK den yparxei kati. Ara afto pou kaneis einai oti
energopoieis to SCSI Emulation Support (katw apo to Floppy, IDE and other
block devices) ston kernel kai xrhsimopoieis ena apo ta programmata pou
doulevoun me SCSI Generic devices. To SCSI emulation einai psevdo-host
adapter, opote xreiazesai kai tous aparaithtous SCSI drivers configured ston
kernel (SCSI support, SCSI cdrom, SCSI generic).

  To exw dokimasei me enan gnwsto mou kai doulepse. Oxi xwris problhmata,
ap'oti thymamai, opote mhn perimeneis 100% omalh synergasia...

> Epishs ti diafora exei to iso9660 apo joliet?

  ISO-9660: To filesystem pou kathetai panw sta CD-ROMs.

  Rock-Ridge extensions: extensions gia to ISO-9660 pou epitrepoun
ownerships, permissions, bathia directories (panw apo 8 levels).
Unixopragmata dhladh.

  Joliet: paromoio extension me to Rock-Ridge alla ftiagmeno apo thn
Microsoft (<EIRWNIA>pou ws gnwston efhvre to ISO-9660 kai to
Internet). Afou oloi exoume Winblows, den yparxei logos na xrhsimopoioume ta
"paraksena" "standard" formats. As ftiaksoume diko mas, gia na mhn
diabazontai ta CD-ROM mas apo kanenan allo.</EIRWNIA>

:-)

  Genikws, an ftiaxneis DOS CD-ROM, to ftiaxneis me aplo ISO-9660. An
ftiaxneis genikhs xrhshs CD-ROM, to ftiaxneis me ISO-9660 kai Rock Ridge. An
ftiaxneis Windows CD-ROM, bazeis ISO-9660 kai Joliet. An einai gia Mac, to
ftiaxneis me HPFS (ISO? Ti einai to ISO???) ki an einai gia Sun, to
ftiaxneis me UFS (o kathenas to konto tou kai to makry tou, xe xe).

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr