Typos modem

newbie at ceid.upatras.gr newbie at ceid.upatras.gr
Sat May 30 15:37:15 EEST 1998

Geia paidia...

Kat' arxin tha eithela na euxaristisw ola ta paidia pou apantisan sto
minima mou.

Dinontas tin entoli setserial  /dev/ttyS1 pernw apantisi:

/dev/ttyS1, UART:16550A Port:0x02f8,IRQ3

Pisteuw oti auta einai swsta.

To thema einai oti otan mpenw sto minicom ginetai arxikopoinsn tou modem
kai ekei anabei to LED tou modem Transmission (TR) kai menei anoixto kai
afou bgw apo to minicom. Sbynei mono otan kanw shutdown to PC.

Mesa sto minicom otan kalw den exw kapoia endixi sto modem opws otan
to xrhsimopoiw me to allo PC (me WIN95).

Kai oi treis mou eipate oti ftai to setarisma tou modem.
Ti akribws ennoeitai otan lete setarisma;

Mipws ennoitai oti xrhazetai kapoios driver; Opws sta Windows;

Euxaristw

Petros

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr