Typos modem

Stelios Xanthakis root at 194.42.43.18
Sat May 30 00:19:34 EEST 1998

On Fri, 29 May 1998 newbie at ceid.upatras.gr wrote:

> To modem pou xrisimopoiw einai GVC 33600 External Fax-Modem.
> To idio modem paizei kanonika se allo PC me Win(%.

 Ine winmodem?

 An nai, tote ondos den mporeis, allios sigoura tha mporouses!

 Dokimase na kaneis : "echo 'ATDT2343543' > /dev/cua1"
 gia na dis an einai ondos i sosti COM?

 Ta modems ine arketa aples siskeves sto na sinenoithis mazi tous,
ektos vevea apo ta winmodems :)

 Des proigoumeni sizitisi sti lista peri winmodem...

Stelios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr