kde4 rpm files

Papagrigorirou Nikolaos papanikos at usa.net
Fri May 29 05:54:09 EEST 1998

Moraitakis Konstantinos wrote:

>         katevasa apo tin ftp.kde.org ta rpm files
>         gia redhat5.0 libc6.
>         apo ta 9 arxeia katafera kai estisa mono dyo
>         ola ta alla molis kano rpm -i petane segmentation faul
>         eno ta perisotera penane:
> [root at dialup rpm]# rpm -i kdemultimedia-Beta4-1.i386.rpm
> free list corrupt (2698504)- contact support at redhat.com
> [root at dialup rpm]#
>         ti na kano, esvisa to palio kde kai tora den X.
> --kostas

Ego exo katebasei ta binaries toy KDE Beta4 gia RH5 kai den eixa kanena
problima. To mono problima einai poy den mou trexei to Kghostview. An
den to ekanes eidi elegxe an ta arxeia poy katebases katebikan
"oloklira" kai den einai corrupted. Mia alli lysi einai na ta katebaseis
apo allo ftp.

////  Papagrigoriou Nikolaos
\\\\  I. Zabeliou 1
////  54248 Thessaloniki