UNIX BOOKS ONLINE

Tassos Mavroudeas tmavr at telecom.ntua.gr
Wed May 27 12:27:16 EEST 1998

Gia,
	Exw etoimasei mia kaivouria ekdosh tou online books. Periexei kamia
10aria biblia parapavw kai perissotera links. Akoma exouv dior8w8ei ta
problhmata me ta kefalea/mikra (to ftp mou ekave vera..). Kai to
background exei afere8ei.

	Alla, mias kai se diafora mirrors exouv pros8e8ei biblia, 8a h8ela va
zhthsw auta ta biblia va mou taxhdromh8ouv gai va ta shmperilabw.
	Auth th stigmh 8ewrw tov eauto mou upef8ivo gia thv biblio8ikh. Pisteuw
oti xreiazete kapoios gia va thv shvthrei. Pro8esh mou eivai va kavw eva
upgrade ka8e 15 hmeres. Eav kapoios exei perisotero xrovo kai kefi (egw
psilopvogomai kai gi' auto lew 15 hmeres), as me evhmerwsei.

	Euxaristw gia thv uposthri3h kai ta kala logia pou polloi mou esthlav.
            Tassos Mavroudeas
National Technical University of Athens
	       Telecom Lab
	  tmavr at telecom.ntua.gr
*That is not dead which can eternal lye   *
*yet with strange eaons even death may die*
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr