IPX Network

Admin "admin" at florina.compulink.gr
Tue May 26 17:45:35 EEST 1998

Gia xara se olous!

8a h8ela na rwthsw an kaneis exei syndesei Novell me LINUX kai pws to
exei kanei
Egw exw ena server me Novel 3.12 kai ena server me Linux 2.30, auto pou
8elw einai
na katafernw na blepw mesw tou Linux tous diskous tou Novell, h an
mporei na ginete
na exw th dynatothta otan syndeome me kapoio mhxanhma mesw modem na
trexw programmata
pou einai sto Novell Server xrisimopoiontas san gateway to Linux

Euxaristw ek twn proterwn

X.Ioannou

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr