Greek-console

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon May 25 10:07:25 EEST 1998

Post_Graduate_Students wrote:

> Xairetw
>  Gnwrizw oti to thema twn ellhnikwn fonts exei analuthei se bathos alla
> mou proekupse ena prob kata to instal tou greek-console paketou
> Ekana to install kanonika kai energontas kata to "man chcp" phga na allaxw
> codepage
> Allaxe h codepage kai xrhsimopoiontas twn sunduasmwn twn koumpiwn pou apaiteitai
> apo thn ekastote codepage phga na grapsw "ellhnika"
> alla anti na grapsei ellhnika den ebgaine tipota apolutws kai se kathe pathma
> koumpiou akougotan kai ena "beep".Otan xrhsimopoiousa pali twn sunduasmwn twn
> koumpiwn epestrefa kanonika se latin xarakthres
> Opoios gnwrizei kati peri autou tha parakalousa na me boghthisei...
> Elpizw na mhn kourasa
> bye

To shell poy exeis den dexetai ellhnika ... Anoikse enan editor kai
dokimase na grapseis ekei mesa, h setarise to shell soy na dexetai
ellhnika sto command line (oste na mporeis na kaneis grep mia leksh sta
ellhnika px). Ksero oti ayto ginetai sto tcsh, den eimai sigouros gia ta
alla... An thymamai kala, den afora mono ellhnika, afora genikos 8-bit
characters ...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr