Linux-Fat32

ThemiS pooke at compulink.gr
Sun May 24 08:48:14 EEST 1998

> Arketa eykola,8a elega............Phgaine sto URL:
> http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/fat32.html
>
> 8a breis kernel patch gia FAT32 me full read/write yposthrijh (apo ton
> kernel 2.0.34 kai meta,malista,8a einai kai ensvmatvmeno sta kernel
> patches). Douleyei xvris problhma,alla,bebaia,prepei na kaneis compile ton
> kernel

    Mia erwthsh gia ena provlhma me to patch: to esthsa kai doulepse paneykola
me thn prwth, alla sthn synexeia, afou ekana format to partition tou RedHat
mou kai janasthsa to Linux vazontas ton palio kernel pou eixa krathsei se
backup, vlepei men to fat32 alla exei xasei to LFN support!!!! Kammia idea
giati ayto symvainei???

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr