kde

Kwstas Zagoris deathman at freemail.gr
Sat May 23 01:25:09 EEST 1998

-----Original Message-----
From: Post_Graduate_Students <me00177 at cc.uoi.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Paqasjeu^, 22 La at ou 1998 05:03 ll
Subject: kde

>Xairetw kai pali
>Opws eipe o paidaras o neco to kde kanei compile xalara sto slack 3.4
>Alla den exoume oloi thn oikonomikh anesh na to agorasoume authentiko h na
>katebasoume olo apo to net...gia auto xekiname me slack 3.0.0 kai kanoume
>upgrades se osa progs/libs etc mporoume
>egw mporw na pw oti exw to 80% twn progs/libs/utilities se last versions
kai parola auta den mporw na kanw compile arketa pragmata
sumperilambanomenou kai tou
>KDE
>Auta for now
>Epishs den kalufthika sto thema greek-fonts se console apo ton filo neco!

Xmm...Ego exo SlackWare 3.1 kai exo kani compile kai egkatastisi to KDE apo
to Beta 1
(otan ixe bgi) mexri Beta4 xoris KANENA problima sto compile...vevaia pote
den
katebasa binaries (pote den ta exo empistosini) kai diabaza prosextika tis
odigies....
Pisteuo Oti to KDE exei poli apli egkatastasi...aplos prepei na egkatastisis
ta paketa me tin sira kai na exeis proegkatastisi tin sosti ekdosi tis Qt
library.....

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr