Cryptography and Assembly ?

Nikos Mavroyanopoulos nmav at i-net.paiko.gr
Thu May 21 12:24:16 EEST 1998

In article <35640127.D7176352 at teihan.gr>, Mesindianos Konstantinos wrote:
>Gia sas paidia,
>     8a ei8ela na rotisw me poio programa mporeis na kryptografiseis
>kapoio arxeio p.x me tin DES me8odo kai an to exei kaneis se Source
>code.
Exo ena programma (port tou des gia sunos sto linux) arketa kalo. Mou
fainetai oti to brika sto ftp.ntua.gr/pub/crypt. An den to breis ekei
rixe ena mail na sto steilo.

>     Akoma me poio tropo h programa kodikopoiountai ta password sto
>Linux kai an mporoume na to xrisimopoioisoume
>kai emeis se dika mas progamata.
mporeis alla einai mia foras(one-way). Kane ena man 3 crypt kai tha deis
leptomereies.

--
  _/_/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ _/_/_/            Nikos Mavroyanopoulos
 _/ _/_/ _/ _/_/  _/  _/  _/                 nmav at i-net.paiko.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr