JDK 1.1.6 & ICQ

Kostas Vlassis lonewolf at compulink.gr
Thu May 21 14:24:47 EEST 1998

To ICQ Java to eixa dokimasei ego me to JDK 1.1.4 kai doylebe xoris problems.

Alla mh ksexnas oti exei mono tis basikes leitoyrgies toy ICQ, diladi Messaging
(alla xoris dialog history), File Send/Receive, URL Send/Receive kai Chat.  Froy
froy kai aromata poy exoyn ta 95 kai NT den exei opos kai polla apo ta security
features opos Ignore Users klp klp poy genika xreiazontai...

Distixos omos trabaei poly memory.... Ego me P166/64MB RAM kai elaxistoys daemons
na trexoyn otan eixa X, Netscape Communicator kai ICQ to mixanima arxize na
xrisimopoiei to swap toy!

To kainoyrgio Linux JDK prepei na to fernei kai to polytexnio (ftp.ntua.gr) nomizo... dose
prosoxo omos na katebaseis to JDK poy tairiazei sth libc soy!

epidi thelo na valo ICQ sto linux mou
kai den exo to JDK mipos kserei kanenas an iparxei se elinika mirrors
(ektos tou ftp://ftp.linux.gr afou exei to 1.1.3 kai to ICQ leei > 1.1.4)
gia na min katevazo gia eones ??
exei valei kanenas allos to icq ?
aksizei katholou ?
kana kalo programma gia conferencing (audio) gia x iparxei ?
christos

Shadowhunter
http://users.forthnet.gr/lar/night