xaritwmeno kernel panic

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed May 20 01:25:00 EEST 1998

On Tue, 19 May 1998, Antonis Tsolomitis wrote:

> Ti snmaivei sta "arguments tou kernel"; Diveis sto lilo linux mem=128
> n' evvoeis ry0misn apo kapou allou;

  Mporeis na to kaneis ki etsi, alla den sou kanei th zwh efkolh, fysika.
Tha htan xazo na prepei kathe fora na grapseis linux mem=128M, les kai to
mhxanhma sou einai PDP-11 me front panel xwris ROM kai prepei na to kaneis
boot. :-)

  Apla prostheteis sto /etc/lilo.conf ena

append="mem=128M"

  An exeis hdh thn entolh, prostheteis parametrous sto telos ths (fysika me
kena, opws tha ekanes se mia aplh entolh Unix). Px, an exeis:

append="aha152x=0x340"

  To kaneis:

append="aha152x=0x340 mem=128M"

  Prosekse: 128M, *OXI* sketo 128. Afto shmainei 128 bytes kai o kernel den
tha niwsei idiaitera aneta na kanei boot me 50% ths mnhmhs pou exei ena
Atari 2600. :-)

YG: Fysika, afou allakseis to /etc/lilo.conf prepei na trekseis to lilo gia
    na enhmerwthei.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr