ellnvika/dos/tex/iso

Kwstas Zagoris deathman at freemail.gr
Tue May 19 17:38:04 EEST 1998

-----Original Message-----
From: Antonis Tsolomitis <atsol at math.uch.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Tq_tg, 19 La at ou 1998 12:20 ll
Subject: ellnvika/dos/tex/iso

>Kserei kaveis pou 0a brw kaveva filtro va metatrepsw
>kati arxeia pou exw grammeva se ellnvika tou dos (tex arxeia)
>se ellnvika pou va mporw va diabasw apo Linux;

an den kano la8os ..8elis na allaksis tin code page ......
des to Hellenic -Howto pou ine to ww.linux.gr (ekei 8a bris perissoteres
leptomeries kai ti paizi me tis code page) apo to opoio einai to parakato
apospasma

gr2gr
O "ccekor Waq_tsgr < ah at computer.org> ]wei cq\xei tom letatqop]a aut|m:
ftp://ftp.hri.org/pub/greek/programs/gr2gr.prl Tq]wei le perl (5 ^ 4).
Sumep~r douke}ei se |poio keitouqcij| s}stgla ]wei ecjatastahe_ perl (unix,
dos, win32, os2, mac, vms ...).

Upostgq_fei pokk\ diavoqetij\ ekkgmij\, |pyr:

928: ELOT 928
437: IBM 437 (*default* input)
lat: latin greek form, aka greeklish (*default* output)
437b: IBM 437b
win: Windows
mac: Macintosh
851: 851
869: 869
quad: quadtek
sym: standard Symbol font codes (English garbled)
wgr: WinGreek (Windows shareware prg) encoding
troff: troff symbol font escape sequences, no diacritics (dialytika)
kdtex: Dryllerakis TeX (only conversions _to_ kdtex work)
ibytex: ibygrk TeX (only conversions _to_ ibygrk work)

grfilter
Sto Imstito}to Tewmokoc_ar Upokocist~m up\qwei to grfilter:
ftp://ftp.cti.gr/pub/src/grfilter.tar

greek2lat
Sto directory ftp://corfu.forthnet.gr/pub/greek2lat up\qwei ]mar letatqop]ar
ap| 928 se greeklish, jat\kkgkor jai cia WEB sites.

trans120.tar.gz
O J~star Jyst^r, < kosta at kostis.net > ]wei cq\xei ep_sgr aut|m tom
letatqop]a, pou upostgq_fei jai pokk\ ekkgmij\, akk\ jai \kker ck~sser:
http://www.kostis.net/freeware/trans120.tar.gz
------------

elpizo na boi8isa .........

* Kwstas Zagoris                                         *
* e-mail : kzagor at rodopi.cc.duth.gr                      *
* My ICQ number is : 9978964                             *
* Known as DeathMan in the world of  IRC                 *
* Hate is my only friend, Pain is my father,             *
* Torment is delight to me, Death is my sanctuary        *
* I SEEK it with pleasure, Please let me die in solitude *
*         Cause Death Means Just Life !!                 *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr