xaritwmeno kernel panic

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue May 19 12:39:20 EEST 1998

On Mon, 18 May 1998, Harris Kosmidhs wrote:

> To oti den eblepe pano apo 64MB RAM einai allo 8ema, nomizo.
> Kati prepei na baleis sto lilo gia na ta dei. An kai apo oti 3ero sth
> seira 2.1.x ta exoun alla3ei auta kai blepoun olh th mnhma.
>
> alh8eia giati uphrxe autos o periorismos?

  Prepei na baleis thn mem=128M (px) parametro sta arguments tou kernel.

  Oloi oi kernels blepoun olh th mnhmh, apax kai baleis to mem=. To problhma
den einai sto Linux alla sto blammeno to BIOS, to opoio xrhsimopoiei to
Linux kata th diarkeia tou boot gia na mathei posh mnhmh exei to systhma. To
BIOS den epistrefei pote panw apo 64M (gi'afto kai ta 95 den blepoun pote
parapanw). Den ftaiei to leitourgiko -- malista, oi idies ekdoseis tou Linux
se alles platformes (Alpha, Sparc) doulevoun mia xara me megales posothtes
mnhmhs.

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk