Linux Programs

Kyriazopoulos Ioannis kyr-john at geocities.com
Sun May 17 20:28:22 EEST 1998

Gia xara se olous tous Linuxades.....

Xrisimopoiousa ta teleutaia xronia to Linux "peiramatika" se H/Y i386 gia ka8ara ekpaideutikous logous (ma8imata ths sxolis, anapti3h Software, drivers ktl) gia thn Anagh tou Ma8imatos Leitourgika Sistimata.... Kai opos oloi xnorizoume ta Unixoeidh Leitourgika einai ta katalilotera... gia thn or8h kataniohsh, ths diaxirishs Sistimatwn ..

Meta thn ekdosh tou Redhat 5.0 apofasisa na to egatastisw kai ston Pentium, sthn arxi dokimastika. To leitourgiko einai poli sta8ero se sigrish me Win95 kai NT, anta3io tou Solaris kai tou Irix twn H/Y pou xrisimopoiw sta ergastiria.

To an 8a dia8o8ei telika ejartate  apo thn plh8ora toy Software... kai ths eykolias xeirismvn genikotera.

8a ei8ela na pwthsw an kapoios gnorizei an eiparxoun antistixa programmata gia X-windows kai apo pou mporoume na ta promi8eutoume (ftp)

1. Programma Player, Encoder, Graber gia MP3
2. OCR kati san to Regognita ??
3. Driver gia Modem K56Flex

Xrisimopoiw Programa CAD (mentor graphics)  se H/Y me leitourgiko HP/Unix. Mporei me kapoio tropo na Tre3ei kai sto Linux?

Eyxaristo olous ek twn proteron.

| Ioannis G. Kyriazopoulos  | Computer Engineer (TEI Pireus)     |
| 5,Kastorias st.           | Tel.: +30 1 5223180                |
| 104 41                    | ICQ: 8974546                       |
| Athens                    | E-mail : Kyr-john at geocities.com    |
| GREECE                    |                                    |