stale NFS file handle

Thalis Kalfigopoulos tkalfigo at alexandros.csd.auth.gr
Sat May 16 12:29:23 EEST 1998

On Fri, 15 May 1998, Tasos Bassoukos wrote:

> Nikos Mavroyanopoulos wrote:
>
> > Exo se ena linux me 486 ena nfs server. Ekana simera ftp apo ena client
> > kai katebaza se directory tou nfs. Ebgale to mynima "stale NFS file
> > handle" kai ekopse tin sindesi. Xerei kaneis ti simbainei?
>
> O NFS server ekane reboot kai alla3e ta id's twn partitions pou eixes
> kanei mount. [1]
>
> Tassos
>
> [1] eite me fsirand eite epeidh to kanei aytomata [2]
> [2] se merika systhmata mporeis na kaneis reboot ton nfs server kai na mhn
> katalaboun tipota oi cients [3]
> [3] alla merikes fores giati mou leei oti einai stale ? o 8eos 3erei.....

Ma nomiza oti to monadiko isws pleonekthma toy NFS einai oti o server DEN krataei KAMIA apolytws plhroforia sxetika me to poios client exei kanei mount ti. (gia tous apistous as koita3oun Tanenbaoum "Sygxrona Leitourgika Systhmata [Tomos B'])
Kai to anaferei rhta oti kai na crasharei, kanenas den 8a pa8ei tipote. Ypori8etai oti to filehandle pou epistrefei einai apolytws autonomo wste o client na mporei na kanei oti 8elei apokei kai pera.

Ti akrivws les esy oti krataei?

> --
> Bassoukos Tassos                                +30 31 996011
>
> KEHOB at p lwWu ES++ m5 CPEI B-4 Ol LmG Ss+C T+ A6T H7co b3 D?
> f u cn rd ths, u cn gt a gd jb n cmptr prgrmmng.

Regards
thalis

43rd Law of Computing:
        Anything that can go wr