INCLUDES

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri May 15 21:10:54 EEST 1998

> In article <35577B21.66FADBF at beli.vet.auth.gr>, Stoilis Ioannis wrote:
> >Mhpws 3erete se poia metablhth uparxei to path opou psaxnei o compiler
> >gia ta include? an uparxei apo default sto profile, tote mallon to exw
> >sbhsei, opote as kanei kapoios paste to antistoixo kommati. den mporw na
> >kanw compile!
> Den einai se kapoia metavliti. O compiler psaxnei sto /usr/include kai
> isos kai sto /usr/local/include alla auto allazei bazontas ena -I
> /usr/xxx/include san parametro.

Mporeis na peis ston compiler pou na psa3ei epipleon kai me ta
C_INCLUDE_PATH kai CPLUS_INCLUDE_PATH env. variables.

An pantws den mporeis na kaneis compile, des an yparxoun kai
ta /usr/include, /usr/src/linux/include klp.

sb.

--
 "Men of lofty genius are most active
        when they are doing the least work".