majordomo

Kremmidas Kleanthis kremidas at lrf.gr
Thu May 14 11:56:05 EEST 1998

(Shmeiwsh list-owner : Kai kala o Harris ebale thn leksh subscribe sto arxiko
gramma kai egine bounce se emena, oi ypoloipoi giati to kanete quote ?:-( )

Harris Kosmidhs wrote:

> Prospa8o na peraso majordomo kai exo thn e3hs aporia.
>
> Exo ftasei na kano th lista test pou leei sto help kai mporo na kano
> subscribe. An omos pao na steilo mail sth lista exei problhma.
> Bgazei sto mail: cannot open /path/to/majordomo/lists/test :permission
> denied.
>
> Na po ligo gia ta dikaiomata.
> O user/group einai 99.99. To directory tou majordomo einai rwxr-x--x
> to directory lists einai 770. kai to arxeio test einai 664.
> Sumfona me to manual bazeis sto /etc/aliases:
> test: ":include:/path/to/majordomo/lists/test"

Sto /etc/aliases den bazeis tin test alla to swsto einai to test-outgoing.
Diladi prepei sto /etc/aliases na einai kapos etsi:

test-owner: root
owner-test: test-owner
owner-request: test-owner
owner-test-outgoing: test-owner
test-approval: test-owner
test:"|/path/to/majordomo/wrapper resend -p bulk -M 12000 -R -l test -f
test-owner -h hostname.domain.gr -s test-outgoing"
test-outgoing: :include:/path/to/majordomo/lists/test
test-request: "|/path/to/majordomo/wrapper request-answer test"

Apo to dikaiwmata prepei kato apo majordomo directory na anikoun ola sxedon
(ektos apo ton wrapper pou einai setuid ston root) sto group kai ton user tou
majordomo kai na einai rw kai apo ton user kai apo to antistoixo group. Pio
digkekrimena to lists prepei na einai 770 , to test-config na einai 660 sto
group kai user tou majordomo kai to test na einai rw apo to group tou
majordomo.

--
Kremmidas Kleanthis
System Administrator at Lambrakis Research Foundation (L.R.F)
E-mail  : Kremmidas.Kleanthis at lrf.gr
Phone   : (+30 1) 3311848
Home    : (+30 1) 9706440
Fax     : (+30 1) 3230668
Address : 3 Paparigopoulou st, 10561, Athens, Greece (GR)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr