Apories arxariou.

Stelios Xanthakis root at 194.42.43.65
Fri May 15 03:52:20 EEST 1998

On Fri, 15 May 1998, George Fragos wrote:

>   Sxoreste tin afelia mou, alla exo dio apories:
>   An, gia to RedHat, i entoli egkatastasis programmaton einai i <rpm> i
> antistixi gia to Slackware poia einai?

 To rpm einai kati san tan install shield tis mircosoft (mpliax)
 Stin ousia ke afta ine .tar.gz mono pou exoun perissoteres plirofories
gia na ginoun uninstall klp.

>   Kai i defteri erotisi mou: Molis agorasa to vivlio "Linux: The Complete
> Reference" tou Richard Petersen ekdosi tou McGraw-Hill. S' afto iparxei ena
> CD to opoio, metaksi allon, periexei mia trial version tou Caldera Network
> Desktop.  Mporo na egkatastiso to CND pano sto Slackware Linux pou exo sto
> PC mou, i "mpenei" zitima simvatotitas...? Oxi oti ksero pos egkathistante
> programmata sto Slackware, alla leme.... Alloste, tha diavaso kai tha matho!

 Eksartate. Ean to Caldera ine to 1.0 peta to sta skoupidia ! :)

Ean ine to kenourgio Caldera, iparxoun kapies diafores me to Slackware.
Tha itan kali idea gini egatastasi apo tin arxi, to Caldera ine arketa
oreo distribution. Apo tin alli ama den exeis skopo na 'xalasis' to
idi iparxon systima, mporeis na kaneis rpm2cpio ke meta cpio -i ta
paketa.
 Ine poli simandiko pandos na dis tin ekdosi libc tou slack ke tou
Caldera. Ean Caldera>Slack tote kalitera valis Caldera :)

Stelios

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr