awe64 pnp

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Thu May 14 02:06:47 EEST 1998

George Tritsaris <klidge at hellasnet.gr> wrote:
> epsaksa arketa alla akoma den exw vrei kati na kanw thn sb AWE 64 pnp na
> peksei midi arxeia parolo pou se ola ta ala souleuei mia hara.
> ap'to dos trexw ena programma ctcm alliws den exw midi.Ola ta kanei to
> pnp alla to linux den masaei...

Dokimase http://bahamut.mm.t.u-tokyo.ac.jp/~iwai/awedrv/index.html
8a xreiastei na kaneis patch kai re-compile ton kernel gia ton
awedrv. Epishs, apo to FAQ tou awedrv:

Q1.3: Does awedrv work on my AWE64 card?

Yes. It works as a AWE32 compatible driver, but the software synthesizer is not supported. So only 32 voices are available.

Me tis AWE32 kai 32PNP, pantws, autos o driver douleuei mia xara...

Elpizw auto na boh8hsei.

Filika,
sb.

--