X Problem

George Labos dredd at www.tedk-korinth.gr
Mon May 11 14:31:46 EEST 1998

Xairetw th lista :)
Edw kai 1 xrono eixa mia Diamond Stealth 3D 3000 me 2mb kai den eixa oute
ena provlhma (Me Xfree) .
Kapoia stigmh evala tous AccelX 4.1 kai pali den eixa kanena
apolutws provlhma.
Prin liges meres thn edwsa kai evala mia DStealth 3D2000 me 4mb pou
eixa gia na doulepsw mexri na parw kapoia kaluterh karta.
Kai edw arxisan ta provlhmata.Ekei pou doulevw kanonika sta X me KDE molis
anoi3w to netscape (Oxi panta arketa suxna omws) kai kanw scroll kapoia
selida paf ola xalane xanontai ta eikonidia ginetai panikos.Ean vgw
konsola epanel8w X exoun ola ftia3ei pou fusika meta apo ligo pali
ginontai xalia.
Ean kanw logout kai paw na mpw pali X (2 stis 3 fores) kolaei se black
screen kai anagazomai na kanw reboot.
Thn karta thn exw dokimasei stous AccelX kai san 3D2000 kai san S3Virge.
Entometa3i kai kapoios filos pou exei thn idia karta exei paromoia
provlhmata (ektos tou kolhmatos pou trww mono egw).
Exei kaneis kamia idea ti paizetai? Ftaine logika oi drivers? Alla giati
ginetai mono sto netscape ?
Ean 3erei kapoios as mou pei ti mporw na kanw giati mou exoun spasei ta
nevra.
Efxaristw polu .

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr