E-mail problem ?

Mesindianos Konstantinos mess at teihan.gr
Thu May 7 12:55:02 EEST 1998

Gia sas paidia,

       Exw to e3eis periergo problima, otan kano telnet  se ena server
gia na do ta mail moy me to pine olla pane kalla, otan omos 8elw  apo
ena PC na dw ta mail moy me tin boh8eia toy netscape ( eno exw sostes
olles tis dilosois ) den mporw enw alloi xristes mporoune.Apo ti mou
eipe o Administrator anti na diabasi ta mail apo y Directory
/var/spool/mail/mess ta diabazei apo to /usr/spool/mail/mess kai otan
moy zitaei to password o Netscape enw einai sosto moy to 3anazitaei kai
3ana kai 3ana .Egw piga na kanw Telnet ston POP3 server alla den moy to
dexetai kai aytos to password moy leei oti einai la8os.
mhpos yparxei kapoio arxeio sto Linux poy na diloneis to mail Directoty
h mipos 3erei kaneis ti problima yparxei ?
       8a htane megali boh8eia gia mena an 3erei kaneis ti fteei

Sas eyxaristw prokatabolika Konstantinos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr