111. Ingres for linux-Urgent

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue May 5 10:15:27 EEST 1998

iaso wrote:

> Hello guys!
>
> Is there anybody know where can I find ingres for linux and a good
> installation sheet?
> Can I use abf,rbf and qbf in it?
> I downloaded from ntua.gr but I had a lot of compilation errors.
>
> Regards
> Stelios Karkazis

H Ingres einai emporiko paketo kai den yparxei akoma gia Linux, an kai
kapoy diavasa oti opou na nai tha vgei. Ayto pou vrhkes den ksero ti
einai, alla ypotheto pos einai kapoia palia version ths University
Ingres h opoia exei pleon metekselixthei se PostgreSQL. ABF, QBF klp den
perilamvanei, alla me Perl scripts mporeis na kaneis polla kai yparxei
fysika diasyndesimothta kai me C, C++ klp. H trexousa ekdosh einai h
6.3.x (to x allazei syxna...). Gia leptomereies koita sto
http://www.postgresql.org.

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr