kolhma

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Mon May 4 15:50:14 EEST 1998

Yannis Giftomitros wrote:

> Shmera efaga thn proth sfaliara.
> Eno egrafa kapoio mail sto netscape,auto exafanisthke apo ta matia
> mou(to netscape).
> to ponrikh kolhse,to Ctrl-Alt-backspase den me evgaze apo ta X,opos kai
> Ctrl-Alt-Del den ekane Reboot.

  Kyta3es ta logs gia mhnymata; Par'oti ola kollhsan opws les, einai
 arketa pi0ano na grafthkan sta system log files mhnymata pou na se
 diafwtisoun. Me dedomeno to configuration sou, 0a ypopsiazomoun
 perissotero to hardware tou mhxanhmatos (dhladh: psy3h ths CPU h/kai
 problhmatikh mnhmh h/kai "tsitwmenoi" xronismoi mnhmhs sto "chipset
 setup" tou mother-board sou). Den nomizw oti "ftaiei" to netscape,
 par'oti kanei crash eniote me ton tropo pou perigrafeis.

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr