jazz & /dev/music

Kostas Lialiambis admin at edessa.topo.auth.gr
Mon May 4 06:58:39 EEST 1998

kgor at cc.ece.ntua.gr wrote in message ...

>Katebasa to jazz++, midi-sequencer, to opoio epimenei na mh blepei to
>OPL3 ths kartas mou (SB16) para mono to MPU-401, me apotelesma na mhn mporw
>na akousw midi-hxo.

Ti na pw... An eixes mia ligo pio updated karta h opoia dexontan wavetable
daughterboard 8a epernes me 5000 mono mia f8hnh wavetable ths Samsung kai 8a
ginotan h doyleia soy (o eswterikos wavetable connector syndei praktika tis
kartes me to mpu-401 interface). Ektos kai ean h SB dexetai wavetable opote
speyse na pareis mia f8hnh (h opoia oso f8hnh kai nanai akoygetai klaseis
anwterh apo ton FM Sound).

Kor.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr