Allo ena problhma me ta X kai ellhnika...

Stoilis Ioannis istoilis at beli.vet.auth.gr
Sat May 2 22:54:01 EEST 1998

Exw ena periergo problhma me ta ellhnika mou sta X. Xrhsimopoiw KDE Beta
4:
Exw egkatasthsei ta ellhnika fonts sto KDE, kai ola douleuoun 8aumasia.
Mporw na dw ellhnika mesa apo to netscape, alla kai genika opoudhpote
mesa sto kde. Sugkekrimena, exw orisei sto KDE default language ta
ellhnika, opote kai ola ta menus einai twra epishs sta ellhnika.
Dusthxws omws, den mporw na GRAPSW ellhnika. Opoudhpote kai an
prospa8hsw, exontas energopoihsei ta ellhnika me to xmodmap, mporw na
grapsw mono kinezika...mhpws 3exasa na ru8misw tipote?
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr