html

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sun May 3 18:48:12 EEST 1998

> kserei kanenas kanena kalo programma gia na ftiaxno html selides ??
>
> to netscape composer einai gemato provlimata (ta fonts se linux einai ok
> , alla se windows kai internet explorer einai
> telios mapa)
>
> as einai kai sketos html editor ......arkei na fenonte idia oi selides
> se linux,windows,internet explorer, kai netscape

Enas, kapws kalos, einai autos tou StarOffice 4.0. Mono pou xreiazetai
na katebaseis olo to staroffice (45MB). Kalo, e? :)

Apo editors, xrhsimopoihsa (elaxista) to asWedit kai fainetai arketa
kalo, an kai prepei na exeis hdh enan tetoio: ton emacs se html-mode :)

8a sou proteina sa psa3eis:

Linux software map:
http://www.linuxresources.com/apps.html

Linux applications & utilities
http://www.xnet.com/~blatura/linapps.shtml

Th selida me links gia selides me Linux software ths redhat
http://www.redhat.com/linux-info/Software/

sb.

--
 "Men of lofty genius are most active