Load Average = 30+ !!!

Fotis Andritsopoulos fandrit at duth.gr
Fri May 1 23:20:20 EEST 1998

Hi ,
  Exw ena Intel Pentium sta 90MHz me Linux 2.0.32. Ayto einai 24h up kai
douleyei edw kai 2 xronia peripou, sta 100MHz, (me to gnwsto 'peiragma'
apo thn motherboard). Prin ena mhna to systhma arxize ka8e fora pou
symplhrwne peripou 2 meres uptime kai anebaze synexws to load mexri to 30
opou ekane kai halt!!!!! Diepistwsa pws eixe o kaei to anemisthraki tou
epejergasth. Afou to allaja synexizei kai ka8e dyo meres uptime
peripou, anebazei to load poly pshla mexri pou prepei na to kanw
reboot. Meta to reboot to load peftei kanonika kai meta apo alles dyo
meres pali ta idia !!!! Sto 'ps -auxw' den deixnei kammia diergasia pou na
'painei' epejergastikh isxy. Ti mporei na ftaiei ?? ? Einai dynaton na
einai problhma ston epejergasth ?? An eixe xalasei 8a jekinouse ????

		|         Fotis Andritsopoulos		 |
		|    Democritus University of Thrace	 |
		|	 Department of Electrical	 |
		|        and Computer Engineering	 |