Real Audio

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri May 1 02:32:53 EEST 1998

Xristos Athanasopoulos <axrst at otenet.gr> wrote:
> Exei egkatasthsei kaneis to real audio sto linux toy? Kati exw kanei
> la8os (mallon kata thn egkatastash) kai enw trexei aytomata molis
> fortwsw anallogh selida, den paizei me tipota to audio... Kamia idea?

Mhpws bgazei ena mhnyma san to parakatw?

File compression not supported.
Cannot locate the requested RealAudio decoder.

For more information, please see Error 38 at:
	http://www.realaudio.com/help/errors

An nai, tote den exeis kanei set to LD_LIBRARY_PATH. O Real Player
prepei na mporei na brei kapoia .so (shared objects, biblio8hkes)
sto directory pou einai egkatesthmenos...

Auto einai kai to pio koino problhma. Bale to e3hs sto ~/.bash_profile
(an xrhsimopoieis to bash...)

export LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:<to-directory-tou-realplayer>

Gia to csh, bazeis:

setenv LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:<to-directory-tou-realplayer>
sto .login

Meta kane logout kai 3ana login 'h anoi3e ena xterm, kane source
~/.bash_profile 'h ~/.login kai tre3e to netscape apo ekei.

Elpizw auta na boh8hsoun...

sb.

--
 "Men of lofty genius are most active