Thn mia me PPP thn epomenh oxh... (win symperifora ! )

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Fri May 1 02:32:25 EEST 1998

Karamanolis Nikos <nikosk at studiofm1.cs.teiher.gr> wrote:

>  Basika epeza me to pkgtools kai kata la0os arxisa na egka0hstw pali to
> aaa_base ktl paketo panw apo to palio... Opote otan to stamathsa arxise
> na moy bgazei kati gelia to Cron kai otan ekana reboot akoyloy0hsa
> akribws tis odhgeies toy kernel..i.e PANIC
> Gia ta fdisk ktl, skeftese kanena kalytero tropo gia na eisai sigoyros
> oti exeis sbhsei TELEIWS oti palio exeis panw ston disko ??? ( Ef;oson
> to dos Fdisk den mporei na kanei alles Partition ?)

OK :)

>  Edw den ya katafernw me ton 2.0.0 0a paw se allon twra ???

Nai. O 2.0.33 kai o 2.0.34 pou 8a bgei se 1-2 ebdomades exoun shmantikes
beltiwseis kai mikra bug fixes.
Katalabainw pantws to problhma pou exeis na katebazeis 8-9MB kernel
kai 8a sou proteina ki egw na agorazeis kanena apo ta 6CD sets ths
Infomagic pou kai pou. Exoun ta *panta*.

To problhma den pisteuw oti einai sth ekdosh tou kernel, pantws.
Ap'oti fainetai, kaneis ton kernel compile mia xara kai me auta pou
prepei, alla de xrhsimopoeitai!

Mporeis eukola na to diapistwseis: kane cat /proc/version 'h uname -a
kai des thn wra kai hmeromhnia gia to compilation tou kernel. Epishs,
to cat /proc/version 8a prepei na leei kati san to
Linux version 2.0.0 (root at rethymno) klp. klp...

>  Giati ???  kai to ena kai to allo den exoyn logikh (pisteyw)
> ekshghsh... Ekana oti kanw synh0ws... Einai 0ema aytodia0eshs....

Sta winblows, exw dei na bgainoun GPF gia ena swro diaforetikous logous...
Mia fora malista ebala sto PC enos gnwstou ena screensaver pou ebgaze
ena pseutiko mhnyma GPF. O typos molis to eide, aplwse to xeri tou kai
ekane reset xwris deuterh skepsh. Toso to eixe synh8hsei... :-)

Kai mallon den ekanes o,ti ekanes synh8ws. :)
Gia ton kernel xreiazontai:
make config 'h make menuconfig 'h make xconfig
make dep
make clean
make zImage 'h make bzImage an exei polla pragmata compiled-in o kernel

Meta pairnoume to arch/i386/boot/zImage ('h bzImage) kai to grafoume sth
8esh tou paliou kernel image (sto redhat einai /boot/vmlinuz), afou
swsoume ton palio, kai trexoume to /sbin/lilo.

Enallaktika, an de 8es na psaxnesai se periptwsh pou kati paei straba
me ton kainourio, ftiaxneis ena neo section sto /etc/lilo.conf,
tou dineis ena 3exwristo label kai /sbin/lilo.

Ta ekanes ola auta?

>    BTW, den hksera oti prepei na kanw kai make install ... apla ekana mv
> to zImage sto root (/) kai meta ekana vi to /etc/lilo.conf , ebaza allo
> ena label me ton zImage kai meta ekana "lilo" gia na enhmerw0ei o
> lilo... To idio den einai ????

	Egw nomizw oti ebales to section, alla sto `LILO boot: ' prompt
pathses apla enter 'h ebales to label tou *paliou kernel*.

Einai h monh logikh e3hghsh pou mporw na skeftw...
Exeis diabasei kala to kernel-howto?

> To fobero einai oti mallon den exei ka0oloy TCP/IP... Parolo poy ta
> energopoio....

Nai, 8a eprepe na yparxei kati san:

TCP compression code copyright 1989 Regents of the University of California

sta messages pou esteiles. Alla den eimai sigouros an exei auth akribws
th grammh o 2.0.0. Den exw dei pote ta messages tou...

> Please boh0eia, giati 0a aspastw ta Windows... ekei telos pantwn otan ta
> ksanaekanes egkatastash doyleyan fysiologika (gia ligo toylaxiston)

Hehe, 8a elege kaneis oti ta windows einai *sxediasmena* na 8eloun mia
epanegkatastash ka8e toso :)

Ta teleutaia xioumoristika:

What are the "Top Eight New Features Of Windows 98"?

o Properties Dialog Box now includes Boardwalk and Pennsylvania Avenue
o Catchy "Resistance is futile; you will be assimilated" splash screen
o Point and Click Interface replaced by innovative hunt-and-peck interface
o Free Tickle-Me-Bill-Gates doll with every purchase
****o General Protection Fault has been demoted to Sergant  ****
o Start-up WAV replaced with the "cha-ching" sound of a cash register
o Didn't bother taking the Mac Icon off the Start-Up screen this time
o Bill Gates Wealth-O-Meter spinning furiously on the taskbar

Autaaa...
Dokimase auta gia thn time&date tou kernel, giati eimai poly periergos!

Filika,
sb.

--
 "Men of lofty genius are most active